מז"א בישראל

מזג אויר ברלין – מהו האקלים אשר שורר בברלין לאורך השנה?

מזג אויר בברלין מתחלק לארבע עונות קבועות ונבדלות מבחינת תנאי מזג האוויר: קיץ, חורף, אביב וסתיו. האקלים בברלין הוא לח למדי ברוב עונות השנה. הקיץ הוא קריר ונעים ואילו החורף קר מאוד. ישנם חודשים בהם הטמפרטורה צונחת מתחת לאפס ומקפיאה את כל העיר. ישנן עונות שמתאימות יותר לביקור בברלין, וכאלה שפחות. בעיקרון, הכל תלוי ברצונו של המטייל. אנשים שלא פוחדים מהקור ואוהבים את השלג, ייהנו גם בשיא החורף של ברלין. אולם, החודשים המומלצים לטיול מבחינת מזג האויר בברלין הם חודשי הקיץ הנעימים.

מזג אוויר בברלין

מזג אוויר בברלין הוא מזג אוויר נוח ברוב חודשי השנה. הרבה אנשים רוצים לטוס לברלין כדי לטייל בבירתה היפה של גרמניה. ברלין ידועה באטרקציות רבות ומהווה יעד מבוקש ביותר לתיירות חוץ כמו גם תיירות פנים של גרמניה. כדאי לברר מהו הזג האוויר השורר בברלין כדי להיערך לטיול שלכם על הצב הטוב ביותר.

מזג אויר בברלין לפי עונות

• מזג אוויר בברלין בסתיו – הסתיו של ברלין מתחיל בחודש ספטמבר ונמשך בערך עד נובמבר. מזג האויר בברלין מתחיל להתקרר. הרוחות מתחילות להיות יותר קרירות וכמות המשקעים עולה. טמפרטורות החום נעות בין 20 מעלות צלסיוס ביום ל 10 מעלות צלסיוס בלילה. בסתיו יורד גשם ויש ימים קרירים למדי, אך עדיין זוהי עונה טובה לתיירות, הימים בהירים ונעימים שמאפשרים לכם להסתובב בעיר וליהנות מיופייה. • מזג האוויר בברלין בחורף – החורף בברלין הוא קר ואכזר. אנשים שלא רגילים לאקלים קר עלולים לסבול מהקור הקשה. הטמפרטורות יורדות מתחת לאפס דיי מהר והגשמים הופכים לשלגים מקפיאים. הטמפרטורות הממוצעות לעונה הם בין 3 מעלות צלסיוס ל-מינוס 3 מעלות מתחת לאפס. בנוסף על הקור, החורף בברלין הוא גשום מאוד ויש הרבה רוחות קרות. • מזג האויר בברלין באביב – באביב מזג האוויר בברלין הוא נוח אך גם קריר. אפשר לצאת לטייל בחוץ אז הטמפרטורות עדיין דיי נמוכות. בממוצע הטמפרטורה נעה בין 13 מעלות ביום ו 4 מעלות בלילה. בימים קרים במיוחד, הטמפרטורה באביב יכולה גם להגיע ל אפס מעלות צלסיוס. • ברלין מזג אויר בקיץ – הקיץ הוא הזמן הטוב ביותר לבקר בברלין. בקיץ האוויר סוף סוף מתחמם, הקור מקפיא העצמות פוסק והימים הופכים לבהירים, ארוכים וחמימים. הטמפרטורות בקיץ נעות בין 25 מעלות ביום ל13 מעלות בלילה. אם אתם רוצים לטייל בברלין, חודשי הקיץ, יוני, יולי, אוגוסט הם החודשים הטובים ביותר והנוחים ביותר מבחינת מזג האוויר. שימו לב שגם בקיץ יורד בברלין גשם ולכן חשוב להצטייד במטריה ובגדים חמים וכמובן גם לעקוב אחרי תחזית מזג האויר.