מז"א בישראל

מזג אוויר ברצלונה – בעונות הסתיו והחורף

מזג האוויר בסתיו ובחורף הוא דיי נוח ונעים. סתיו זו העונה הטובה ביותר לטייל בברצלונה מכיוון שהטמפרטורות נוחות, מזג האוויר לא חם בכלל אך הימים בהירים ומתאימים לטיולים ארוכים. בימי הסתיו של ברצלונה מנשבת רוח קרירה ונעימה ולעתים אפשר להיתקל גם בגשם קליל אך אין דבר, גשמים בברצלונה מוסיפים הרבה מאוד לחוויה. לטייל ברחובותיה הרטובים של ברצלונה היפה כאשר הבניינים המיוחדים והמדהימים שלה נשטפים בטיפות של גשם מרענן, זו חוויה מדהימה ביופייה. מזג אוויר בסתיו של ברצלונה הוא מזמין ונעים ואין שום גשם או סופה שאי אפשר להתגבר עליה בעזרת מטריה ולבוש מתאים. החורף של ברצלונה לא שונה בהרבה מהחורף הישראלי. האקלים הוא אקלים ים תיכוני והטמפרטורות לעולם לא יורדות מתחת לאפס. הטמפרטורות מגיעות ל 6 מעלות צלסיוס ואפשר לצפות לגשמים רבים. גם החורף מתאים לטיולים בברצלונה, אך בימי החורף, הימים קצרים יותר ויש הרבה יותר עננים. מי שמעוניין בברצלונה הקודרת והאפורה, עם הקתדרות הגותיות שלה והאווירה המיוחדת של רחובותיה העתיקים, יוכל בהחלט ליהנות בברצלונה גם בחורף.

מזג אוויר בברצלונה

מזג אוויר בברצלונה יכול להשפיע במידה בלתי מבוטלת על הטיול שלכם. בין אם אתם נוסעים כדי לתפוס את הסופר קלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד, ובין אם אתם נוסעים לברצלונה מכל סיבה אחרת (ולמען האמת, לא חסרות סיבות לטוס לברצלונה), מה שבטוח מעבר לכל צל של ספק הוא שמומץ לכם לבדוק את מזג האויר בברצלונה. במאמר זה אנחנו נספר לכם על מזג אוויר ברצלונה בעונות סתיו, חורף, קיץ ואביב. בנוסף על כך, נספר לכם על מזג האוויר בברצלונה לאורך השנה, ובדרך זו יהיה לכם הרבה יותר קל לתכנן את הטיול שלכם ולמנוע אי נעימיות אשר יכולות רק להעכיר את האווירה ולהרוס לכם את כל הכיף. אז במקום לטוס על עיוור ולהתמודד עם כל מזג אוויר שתתקלו בו, אנחנו ממליצים לכם לקרוא ולתכנן בחוכמה וביעילות.

מזג אויר בברצלונה בעונות האביב והקיץ

מזג האוויר בברצלונה באביב ובקיץ הוא יותר חמים ונעים. אלו הן העונות המתויירות ביותר בשנה. החל מאפריל – החודש שבו מתחיל האביב בברצלונה ועד לחודשי הקיץ החמים יותר כמו יולי ואוגוסט, ברצלונה מתמלאת בתיירים ורחובותיה הופכים שוקקי חיים עוד יותר מבדרך כלל. בקיץ הטמפרטורות חמות ועולות מעל ל30 מעלות צלסיוס, הימים בהירים וחמים, השמש חזקה ולכן זוהי התקופה הטובה ביותר לבקר בחופיה של ברצלונה ותפוס קצת שיזוף. מבחינת מזג אויר ברצלונה היא יעד נפלא לטיול בכל חודשי השנה. האקלים לא שונה בהרבה מהאקלים בישראל ולכן למטייל הישראלי לא תהיה כל בעיה להסתגל למזג האוויר בברצלונה. לפני שיוצאים לטייל בעיר היפה הזו, חשוב להתעדכן במזג האוויר הצפוי בה כדי לדעת לארגן את האטרקציות והביקורים באתרים המיוחדים שלה בצורה הנוחה ביותר.