מז"א בישראל

מזג האוויר בבודפשט

אתם רוצים לנסוע להונגריה ותוהים מה מצב מזג האוויר בבודפשט במשך השנה? כדאי מאוד לברר על תנאי מזג האוויר לפני שנוסעים למדינה חדשה. חשוב לארוז בתיק את כל הבגדים החמים והקרים, את כל האביזרים הדרושים לטיול ולנוחיותכם. בודפשט היא עיר הבירה של הונגריה ומאוד כדאי לבקר בה. אך שימו לב, לא כל זמן הוא זמן טוב לבקר בבודפשט. למשל ישנן תקופות בשנה, כמו למשל בחורף, בהן מזג האויר בבודפשט הוא הרבה יותר מסתם לא נעים. חשוב להתאים את היעד של הטיול למועד הנכון וכך לזכות בטיול נהדר וחופשה מהנה מאין כמוה. החורף של ברצלונה לא שונה בהרבה מהחורף הישראלי. האקלים הוא אקלים ים תיכוני והטמפרטורות לעולם לא יורדות מתחת לאפס. הטמפרטורות מגיעות ל 6 מעלות צלסיוס ואפשר לצפות לגשמים רבים. גם החורף מתאים לטיולים בברצלונה, אך בימי החורף, הימים קצרים יותר ויש הרבה יותר עננים. מי שמעוניין בברצלונה הקודרת והאפורה, עם הקתדרות הגותיות שלה והאווירה המיוחדת של רחובותיה העתיקים, יוכל בהחלט ליהנות בברצלונה גם בחורף.

מזג אויר בבודפסט לאורך השנה:

מזג אוויר בבודפשט בחורף - בחורף, מזג האוויר בבודפשט הוא קר למדי. הטמפרטורות יורדות מתחת לאפס והאוויר קופא ממש. הטמפרטורות נעות בין פלוס 4 למינוס 4 מעלות צלסיוס. יורדים שלגים וגשמים וחשוב להתלבש בבגדים חמים במיוחד. ינואר הוא כמצופה, החודש הקר ביותר בשנה אך אפילו בינואר ישנם ימים בהירים ומלאי שמש שנחמד לצאת מהבית ולטייל בבודפשט החורפית. מזג אויר בבודפשט בקיץ - הקיץ בבודפשט מאופיין במזג אוויר חמים ונעים. הטמפרטורות הממוצעות לעונה הן בין 17 מעלות צלסיוס ל28 מעלות צלסיוס. חודשי הקיץ הם יוני, יולי ואוגוסט ואפילו במאי מזג האוויר מתחיל להתחמם ולהיות קיצי ושמשי. השמש בקיץ לוהטת ולכן אם אתם מתכננים לצאת לטיולים ארוכים בעיר, כדאי להביא כובע ומשקפי שמש. למרות מזג האוויר החם, זוהי העונה האהובה על המטיילים, בעיקר על המטיילים הישראלים. מזג האוויר בבודפשט בעונות המעבר – בבודפשט יש שתי עונות מעבר יחסית קצרות, אביב וסתיו. למעשה, זה הזמן האידיאלי לבקר בבודפסט. בחודשי הסתיו, ספטמבר, אוקטובר ונובמבר, מזג האוויר מתקרר, מתחילה לנב רוח קרירה, הימים מתקצרים אך עדיין מאוד נעים לטייל ברחובותיה של בודפשט הסתווית. לקראת נובמבר הטמפרטורות בלילה יכולות לצנוח מתחת ל-0 ולכן בתקופה זו כדאי כבר להצטייד בסוודרים ומעילים. העננים מכסים את השמיים ומתחילים לרדת גשמים רבים. האביב בבודפשט הוא גם זמן טוב לטיולים, הימים בהירים וחמימים, הצמחייה מתחילה ללבלב ולקשט את העיר בצבעים יפים של פרחים ועצים של האביב. למרות שהאביב היא עונה בהירה ונוחה, עדיין חשוב להצטייד לא רק במשקפי שמש אלא גם מטריות ומעילים, שכן, הגשם יכול להפתיע אותנו והרוחות הקרירות עדיין יכולות לצנן את הטמפרטורות באוויר, בעיקר בשעות הערב

בודפשט מזג אויר מתאים לטיול

בדרך כלל רוב המטיילים מגיעים לבודפסט בקיץ ונהנים ממזג אוויר חמים, ימים ארוכים, שמש ואווירה טובה לטיולים. עונות המעבר, אביב וסתיו גם הן נחשבות לזמן אידיאלי לבקר בבודפשט. מזג האוויר הוא לא קיצוני, לא קר מדי ולא חם מדי. לעתים יש ימי שמש אך לעתים יש גם ימים מעוננים ואפילו גשם פה ושם. למרות שהחורף בבודפשט הוא קר ומושלג, ישנן הרבה אטרקציות למטיילים דווקא בחורף. תקופת החגים, סלבסטר והשנה החדשה היא תקופה ססגונית במיוחד עם הרבה מאוד חגיגות ואירועים מיוחדים. העיר מתקשטת לכבוד החג הגדול והתיירים בהחלט יכולים ליהנות מן המחזה. בסופו של דבר, לא משנה באיזו תקופה תגיעו לבודפשט, הכי חשוב שתתעדכנו בתנאי מזג האוויר בבודפשט בעונה בה אתם מטיילים, ותהיו מוכנים לכל הפתעה וכל מזג אוויר שיהיה!